Klientas
UAB „Kaminatrans“
Paslauga
Programinės įrangos projektavimas ir kūrimas

Apie projektą

UAB „Kaminatrans“ specializuojasi šaldytų produktų sandėliavime, yra įsikūrusi Klaipėdos uoste, kurio teritorijoje turi net 14 tūkst. kv. m. sandėlį. Projekto užduotis buvo sukurti kompleksinę „Kaminatrans“ šaldymo sandėlio valdymo sistemą, skirtą registruoti ir tinkamai apskaityti atvykstančius ir išvykstančius krovinius.

Sistemą sudaro trys pagrindinės programinės įrangos: administracinė programa, mobilioji aplikacija sandėlininkams, klientų savitarnos web aplikacija.

Pritaikytos funkcijos:

  • Sukurta šaldymo sandėlio valdymo sistema, galinti tiksliai nustatyti tam tikro krovinio buvimo vietą, galiojimo datas ir kitą informaciją. Kadangi šaldyta produkcija talpinama skirtingose šaldymo kamerose, tai pagreitina krovos ir administravimo procesus.
  • Klientų sutarčių administravimo modulis.
  • Automatiniai suteiktų paslaugų įkainių apskaičiavimo algoritmai, padeda taupyti laiką ir sumažina žmogiškojo faktoriaus klaidų tikimybę.
  • Sąskaitų faktūrų duomenys siunčiami į įmonės buhalterinės apskaitos sistemą – Rivilė.
  • Sandėlininkai atliekamas krovos operacijas fiksuoja mobiliems kompiuteriams pritaikytoje aplikacijoje.
  • Savo krovinių judėjimą ir likutį, sąskaitas ir jų apmokėjimo būsenas, klientai stebi ir valdo jiems sukurtoje savitarnos web aplikacijoje.
Turite klausimų?
Pasikalbėkime!