Sandėlio ir logistikos užsakymų valdymo sistema – Dockit
Klientas
UAB Procre
Paslauga
Programinės įrangos projektavimas ir kūrimas

Apie projektą

Kuriame modernią verslui skirtą automatizuotą užsakymų ir sandėlio inventoriaus valdymo sistemą – DockIt. Sėkmingai logistikos įmonės ar sandėlio veiklai būtini preciziškai tvarkingi dokumentai. Patogus projektų, užduočių kūrimas ir jų tinkamas paskirstymas padeda išvengti klaidų ir nesusikalbėjimo tarp įvairių grandžių darbuotojų.

Ar esate pasirengę modernizuoti savo verslą?

Pagrindinis funkcionalumas

  • Centralizuota administracinė web aplikacija prekių, dokumentų, užduočių valdymui.
  • Mobilioje aplikacijoje fiksuojamos prekių iškrovimo, pakrovimo, pirkimo, pardavimo operacijos.
  • Užduočių sąrašas atsakingam darbuotojui su priskirtais klientų ir tiekėjų dokumentais.
  • Tikslus užsakytos produkcijos kiekis, kiek reikia pakrauti, iškrauti ar perkelti operatorius.
  • Prekių judėjimo sandėlyje stebėjimas.
  • Neatitikimų fiksavimas – pranešama apie rastus dokumentinių ir faktinių prekių kiekių neatitikimus
Turite klausimų?
Pasikalbėkime!