Šiuolaikiniam verslui, prekiaujančiam įvairiomis prekėmis ir paslaugomis, kyla nemenkas iššūkis: reikia išlaikyti fizinę prekybos vietą, atlaikyti intensyvią konkurenciją rinkoje, suvaldyti kylančias grėsmes, keliamas vis sparčiau augančios elektroninės komercijos. Todėl modernus prekybininkas visuomet ieško inovatyvių sprendimų, padėsiančių sukurti kokybišką klientų ir darbuotojų patirtį.

Koks prekių atsargų likutis parduotuvės ekspozicijoje, kokį prekių kiekį turite sandėlyje? Kaip operatyviai surinkti duomenis apie prekes ir paslaugas? Kokiu būdu galima pagreitinti pardavimo procesą? Kaip išmanius sprendimus pristatyti potencialiam pirkėjui? Mūsų tikslas – atsakyti į Jūsų klausimus ir padėti pasiekti, kad visi klientai Jūsų įmonėje būtų aptarnauti operatyviai ir sugrįžtų dar ne vieną kartą.

Kokius sprendimus galime pasiūlyti

  • Patogus užsakymų administravimas.
  • Centralizuotas prekių, pirkėjų, lojalumo nuolaidų ir akcijų, sąskaitų faktūrų, kasininkų ir jų leidimų administravimas.
  • Pardavimų ir grąžinimų, prekių atsargų stebėjimas realiu laiku.
  • Veiklos duomenų kaupimas ir apdorojimas rinkodaros, finansinių, sandėlio atsargų rezulatų stebėjimui ir vertinimui.
  • Duomenų mainų integracija su sandėlio, buhalterinės apskaitos sistemomis ir el. komercijos platformomis. Užsakymų perdavimas iš el. komercijos platformų (prekių atsiėmimas, bilietų pardavimas, paslaugų rezervacija ir kt.) į prekybos vietą.
  • Prekybinės įrangos integravimas: kasos aparatai, brūkšninių kodų skaitytuvai, svarstyklės, bankiniai terminalai, išmanūs atsiskaitymo būdai, mobilūs kompiuteriai, savitarnos kasos, RFID žymių skaitytuvai, NFC ir magnetinių lojalumo kortelių skaitytuvai ir kt.
Turite klausimų?
Pasikalbėkime!